31 Ocak 2010 Pazar

Astroloji Hikayesi-"Deniz Otel'de"


Deniz Otel’de

Birlikte astroloji dersi aldığımız çok yakın bir arkadaşım, geçenlerde bana kendi başından geçmiş bir olayı anlattı. Ben de bu hikâyeyi yazıp, gazete okurlarıyla paylaşmak istedim.

“Bir gün eşimin erkek kardeşi eşiyle kavga edip evi terk etmiş ve geceyi dışarıda geçirmiş. Karısı bize telefon açıp, onu bulmamız için yardım istedi. Ne yapacağımızı, nerede arayacağımızı bilemedik. Kayın biraderim kimsenin telefonlarına cevap vermiyordu. Kendisi çok değişik bir tipti; nerde, ne yapacağı belli olmazdı; ayrıca küsme ve inat huyu da vardı ki, onu kimse yumuşatamazdı.

Ben daha o zamanlar, astroloji eğitimimde “Horari derslerini” almamıştım. Sadece Yücel Sügen’in Horari kitabından okuduğum kadar bir şeyler biliyordum. Lazım oldukça, o kitaptan aradığım konuyla ilgili bölümlerden bir şeyler anlamaya çalışıyordum. Eşime “Ben bir astrolojik konuma bakayım, belki bir ipucu bulurum” dedim. Hiç böyle şeylere inanmayan eşim “Aman çabuk ol! Ne bakarsan bak, yeter ki bir an önce bir ipucu elde edelim” Dedi.

Yücel Sügen’in kitabını açıp, “Hangi burcun yükseldiğini, yönlerin nasıl bulunacağını, haritada değişken öğelerin mi, yoksa öncü öğelerin mi hâkim olduğunu, arananın kaç vakte kadar bulunacağını” içeren birçok konuyu inceledim ve bu bilgilerden elde ettiğim sonuçları bir kâğıda yazdım.

Bulduğum sonuçları değerlendirip eşime okumaya başladım. “Kardeşin, şu anda deniz kenarında, kapalı bir yerde duruyor ve onu iki üç saate kadar bulacağız.” Dedim. Kitapta aranan kişinin, ne kadar mesafe uzakta olduğunu bulma kuralları da yazıyordu. Oradaki bilgilere göre “7–8 kilometre uzaklık görünüyor” dedim.

Bunları konuştuktan sonra, eşim kardeşini bir kere daha telefonla aradı, nasıl olduysa, bu sefer telefonunu açmıştı. Eşime “Kadıköy’deyim, ama nerede olduğumu söylemeyeceğim” dedi. Onun her zaman böyle şımarık bir tarafı da vardı. Eşim Kadıköy’e gidip her yerde onu aradı. Sonunda onu, Haydarpaşa yakınlarındaki, denize çok yakın olan “Deniz Otel”de buldu.”

01.02.2010-Moda. Mukadder Altaylı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder